Wsparcie sprzedaży

41Wsparcie sprzedaży może i brzmi jakoś oryginalnie i bardzo fachowo, jednak w rzeczywistości oznacza ono bardzo prostą działalność polegająca na podejmowaniu wszelkich kroków mających przynieść odpowiedni efekt, czyli zwiększenie wyników sprzedażowych danego przedsiębiorstwa i firmy. I tak, do wsparcia sprzedaży zaliczyć można akcje promocyjne, umawianie spotkań, monitoring pracy pracowników, szkolenia i coaching i wiele innych. Wsparciem sprzedaży zajmują się zazwyczaj specjalnie wyznaczeni do tego specjaliści, specjalista ds. wsparcia sprzedaży Leszno.

Elementami usługi wsparcia sprzedaży najczęściej stosowanymi w praktyce są:

SKRYPTY ROZMÓW  – są to aplikacje komputerowe opracowane dla każdego projektu z osobna, mające ułatwić wprowadzanie danych i przeprowadzanie rozmów z klientami.

MONITORING – kontrola pracy operatorów wykonywany może być za pomocą programu CCS lub innego oprogramowania. CCS pozwala na sporządzanie raportów zgodnych z indywidualnym zapotrzebowaniem zleceniodawcy. Utworzony raport może zawierać np. czas pracy, liczbę połączeń, czas oczekiwania, najczęściej zadawane pytania i inne.

SZKOLENIA – w ramach szkoleń zespół wsparcia sprzedaży przygotowuje uczestników do lepszej i bardziej efektywnej pracy.

NAGRYWANIE ROZMÓW – ten zabieg pozwala na wychwytywanie bieżących błędów w metodach sprzedaży stosowanych przez pracowników oraz ich natychmiastowe niwelowanie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *