• Portal Praca.pl
  • Warszawa
Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Mamy biura w 4 lokalizacjach i zatrudniamy ponad 60 pracowników. Od 2004 roku budujemy platformę, która łączy pracodawców i kandydatów. Tworzymy dobre miejsce pracy, rozwijamy się jako firma i dajemy naszym pracownikom przestrzeń do rozwoju. Stawiamy sobie ambitne cele. Jeśli chcesz je z nami osiągać - dołącz do naszego zespołu. Praca.pl to też Pracodawca.

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)
Najważniejsze zadania:
  • Redagowanie, edytowanie oraz dodawanie ogłoszeń na portalu;
  • Tworzenie szaty graficznej ogłoszeń;
  • Prace w HTML z wykorzystaniem CSS;
  • Dbanie o właściwy poziom mailowej i telefonicznej obsługi klienta.
Nasze oczekiwania:
  • Znajomość HTML i CSS – ale jeśli nie znasz, to my możemy Ciebie tego nauczyć;
  • Znajomość programów graficznych w stopniu pozwalającym na samodzielne przygotowywanie layoutów (znajomość GIMP na początek wystarczy);
  • Perfekcyjna znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie;
  • Cierpliwość, dbałość o szczegóły, systematyczność – cechy potrzebne do pracy z codziennymi powtarzalnymi zadaniami;
  • Wysokie umiejętności interpersonalne oraz nastawienie na mailową oraz telefoniczną obsługę klienta;
  • Samodzielność, odpowiedzialność i spora dawka zaangażowania;
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Perspektywy z nami:
  • Stanowisko to w pełni daje możliwość pracy z klientami przy jednoczesnym wykorzystaniu umiejętności technicznych (obsługa programu graficznego i stylowanie treści);
  • Umożliwimy Ci długofalową współpracę – średnia stażu pracy w dziale obsługi klienta w naszej firmie to 3,5 roku;
  • Zapewnimy Ci dużo uwagi, ale tylko od Ciebie zależy, jak bardzo rozwiniesz się w naszej organizacji;
  • Umożliwiamy częściową pracę zdalną.
Proces rekrutacji:
  • Wyślij CV, a my rozpatrzymy je od razu;
  • Jeśli wpiszesz się w profil poszukiwanej osoby, skontaktujemy się w ciągu 3 dni roboczych;
  • Rozmowę kwalifikacyjną poprowadzimy w biurze w Warszawie lub online przez Skype;
  • Do 3 dni poznasz ostateczną decyzję.
Dlaczego warto?
  • biuro w dogodnej lokalizacji
  • stabilne zatrudnienie/ umowa o pracę
  • Work Life Balance pracujemy od pon do pt w godz. 8.00 - 16.00 lub 8.30 - 16.30
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Twoje zadania: Budowanie trwałych relacji z klientami i doradcami biznesowymi, Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta, Wsparcie administracyjne działu handlowego, Przyjmowanie i realizacja...

bieżąca współpraca z Działem Sprzedaży w celu zapewniania wysokiej jakość serwisu Klienta i obsługi zamówień (w tym wystawianie faktur i innych dokumentów związanych ze sprzedażą)...

Twój zakres obowiązków: budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami firmy obsługa zamówień Klientów – potwierdzanie terminu realizacji dostaw Klientom, negocjowanie terminów dostaw...